Wie zijn wij?
N-Allo is een veelzijdig contact center met ruim 20 jaar ervaring in het beheer van klantencontacten. Als één van de grootste spelers in België bieden we onze opdrachtgevers omni-channel oplossingen aan om hun klantenrelaties te optimaliseren.
We werken steeds op maat van de klant en willen écht toegevoegde waarde leveren. Daarom combineren we onze technologie en operationele efficiëntie met de persoonlijke touch van onze klantenadviseurs.
Onze medewerkers zijn experts in verschillende communicatiekanalen en schakelen naadloos over naar jouw gewenste tone of voice. N-Allo is dan ook geen klassiek callcenter, maar een strategische partner voor de outsourcing van al jouw klantencontacten.
Als contact center helpen we jouw organisatie om:
Benieuwd naar al onze diensten? Contacteer ons voor meer informatie.
Visie en missie
Bij N-Allo zijn we al 20 jaar koploper in het beheer van klantenrelaties. In die periode zijn we uitgegroeid tot een modern, omni-channel contact center. Dat is niet verwonderlijk, want sinds ons ontstaan zoeken we naar innovatieve oplossingen om klantencontacten efficiënt te verwerken. En dat willen we blijven doen.
Omni-channel, digitale transformatie en automatisering staan dan ook centraal in onze visie. Toch zal de persoonlijke interactie altijd belangrijk blijven voor klanten. Daarom moderniseren we voortdurend de job van onze klantenadviseurs. Zo kunnen we onze opdrachtgevers totaaloplossingen blijven aanbieden.
Onze vestigingen
Beter een goede buur dan een verre vriend. Bij N-Allo kozen wij bewust voor meerdere kantoren, verspreid over heel België. Niet alleen zorgt het voor een vlotte toegang tot de arbeidsmarkt en de ondersteuning van de verschillende landstalen (zowel mondeling als schriftelijk), maar bovendien zijn wij ervan overtuigd dat die lokale verankering de kwaliteit van onze dienstverlening verhoogt.