Visie en missie
Bij N-Allo zijn we al 20 jaar koploper in het beheer van klantenrelaties. In die periode zijn we uitgegroeid tot een modern, omni-channel contact center. Dat is niet verwonderlijk, want sinds ons ontstaan zoeken we naar innovatieve oplossingen om klantencontacten efficiënt te verwerken. En dat willen we blijven doen.
Omnichannel, digitale transformatie en automatisering staan dan ook centraal in onze visie. Toch zal de persoonlijke interactie altijd belangrijk blijven voor klanten. Daarom moderniseren we voortdurend de job van onze klantenadviseurs. Zo kunnen we onze opdrachtgevers totaaloplossingen blijven aanbieden.
“Het succes van N-Allo situeert zich in het kunnen runnen van efficiënte omnichannel contact center activiteiten : de combinatie van gelukkige medewerkers, met de juiste competenties, die ondersteund worden door de juiste technologische oplossingen.”
Wim Van de Velde
CEO N-Allo
Wil je weten hoe we jouw organisatie kunnen helpen? Contacteer ons gerust voor meer informatie.