Mensen

N-Allo ondersteunt jouw organisatie bij de verwerking van omni-channel klantencontacten. Onze 750 klantenadviseurs werken voor diverse grote bedrijven en publieke instellingen. Ze zijn inzetbaar voor in- en outbound interacties en beheersen meerdere talen.

Ze contacteren jouw klanten met de gepaste tone of voice, via het juiste communicatiekanaal (calls, chat, social media, …).

Dit zijn onze mensen:

  • De care helpdesk adviseurs zorgen voor een hoge first-time fix

  • Onze (social) new media adviseurs, voor een future-proof klantendienst

  • Het 24/7 team staat altijd klaar voor de klant

  • Onze telesales/marketing adviseurs gaan voor een hogere verkoop

Onze teams van klantencontact medewerkers nemen de volledige verantwoordelijkheid voor de resultaten en zorgen dat de afgesproken KPI’s worden behaald. Dit houdt in dat wij ook verantwoordelijk zijn voor de opleiding, coaching, kwaliteitsbewaking en het management dat het team aanstuurt. Onze resultaat-gedreven en tegelijkertijd zeer menselijke aanpak zorgt voor ‘stabiele teams’ die fan zijn van jouw merk.

Contacteer ons en ontdek hoe ze jouw organisatie kunnen helpen.

Zeg even Allo!

Heb je een vraag of zoek je meer informatie over bepaalde zaken? Wees dan zeker niet bang om ons te contacteren, wij bijten niet!