Expertise

N-Allo helpt jouw organisatie om betere resultaten te boeken of actieplannen uit te tekenen op het gebied van klantencontact en -tevredenheid. Daarna realiseren we ze samen.

We bieden expertise aan rond:

  • Verbeteren van operational en business efficiency : self care, automatisatie, intelligent routing, etc.

  • Innovation in channels and customer experience. Bijvoorbeeld: playbooks voor de lancering van social media, messaging, …

  • Opzetten van tevredenheids- en NPS enquêtes (via IVR, SMS, …)

Daarnaast kunnen wij ook een team van klantencontact medewerkers op jouw eigen locatie inzetten en ontzorgen. Het functioneert dan als afdeling of team binnen jouw organisatie en werkt hierbij ook samen met andere afdelingen. Ook kunnen wij expertise inbrengen door team coaches en extra diensten te leveren zoals planning, het uurrooster, traffic (Workforce management), training en waar gewenst advies geven.

Natuurlijk blijft het daar niet bij. Contacteer ons gerust voor meer informatie over onze expertise.

Zeg even Allo!

Heb je een vraag of zoek je meer informatie over bepaalde zaken? Wees dan zeker niet bang om ons te contacteren, wij bijten niet!